Doğum / Doğum Sonrası kategorisi.
Merhaba, 2 ay önce doğum yaptım. Sütüm gelse de bebeğim için yeterli değil, mama takviyesi kullanıyorum. Bu süreçte her kafadan farklı bir ses çıkıyor. Özellikle çevremdeki insanlar sürekli şekerli şeyler yememi istiyor ama zaten kilolu bir insanım. Çok kafam karıştı, bu dönemde neler yemeliyim, sütümü arttırmak için?
Devlet hastanesinde doğum olucak ve o an hastane önlük veriyor mu hemşireler mesela açıklık kontrol etmeye geldiğinde iki de bir kıyafetle uğraşmak zor olur